i fåglum

Sitter i fåglum å tänkte skriva lite blogg.. igår var man i gbg hela dagen med Hanna å sprang i en massa affärer fast jag klarade mig ifrån att köpa något förutom lite mat.. men Hanna hittade två par skor iaf.. sedan vid 9 så var vi på Bergakungen å kollade på fast and the furious 4 en rätt bra film förutom att de datagjorda scenerna..


Postat av: Martina

Nu förstår jag faktiskt varför du spenderade runt 14 lax på dina däck!
Grymma!

Postat av: Butterfly

Snygg bil, fäljarna var redigt snygga.Vad fick du ge för dem?

Postat av:

vad var det matte, 14 000 med däcken?

Svar:

Japp håller med de blev riktigt snyggt.. tror de har gått på lite över 15000 har inte behövt betala dem än :P


Postat av:

Du är fin oavsett hur mycket du väger..

Postat av:

du är den vackraste<3

Svar:

Vet att några kanske tycker de men inte jag själv.. eller jo vissa delar gillar jag på mig de ställena där benen kommer fram som på axlarna.. får verkligen en kick av att de kommer fram å de gör så att jag vill träna mera så ännu mer för att få bort mera fett..


Kramar på er alla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att höra att du spenderade dagen med Hanna igår =)

Har ni blivit tillsammans igen?

2009-04-19 @ 16:06:52
Postat av: Anonym

tänk om man fick glida om kring med dig i din bil =)

2009-04-20 @ 15:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0