jätte kul möte på jobbet :(

Idag fick man reda på att 5% (20st) av de anställda har blivit varslade å och om en månad vet man om de är man själv som får gå :( inte så kul.. men klarar man denna gången så kan de hända att de varslar mer i framtiden om de inte får in mer att göra, då rycker 30st till.. fast de kan ju vara bra då kan man ju kanske få et jobb som är lite närmare så man inte behöver sitta i bilen 90min per dag..

Har också hunnit med att träna å åkt in till Lidköping för att handla lite, köpte faktiskt lite godis :P Lindts chokladkulor.. å efter de så blev de fika hos min syster

Så har ätit en godis å tre kakor vilket leder till att jag måste göra ett extra pass på 70min denna veckan än så länge..


Har en kommentar att svara på innan man sover


Postat av: butterfly

Hej!!
Hoppas att allt har ordnat sig med kärleks livet.
Fasiken vad allt kan bli trassligt ibland när man inte vet vad man känner o så.Men följer du ditt hjärta så ska du se att allt ordnar sig till slut.
Bye bye


Svar:

Nja vet inte om de har ordnat sig riktigt än men man får la se vad som händer längre fram.. men men som du säger så ska jag följa mitt hjärta bara de kan ge tydligare signaler :P

Hej hej på dig med


Ne nu ska jag ta å sova så man hinner få 6 timmar sömn iaf.. natti natt på er kram


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0