måndag på en tisdag

Idag så var de jobb igen som gällde vilket är lite tråkigt hade gärna varit lite mer ledig.. men men man måste ju jobba så man får pengar..

Sedan kom man hem å tränade i en timmer blev roddmaskinen idag.. vilket var skönt å så blev man inte så illamående som man var igår efter att man hade varit ute å sprungit, då kändes de som man hade en massa feber å bara svettades när man satt å pratade igenom lite saker med Martina..

Men så många tankar kan jag inte ta upp eftersom jag inte tänkt så mycket bara trängt bort allt istället..

Men har fått lite mer kommentarer som kan få lite snabba svar..

Postat av: Sofia

Hej hej=)
Läs gärna min blogg om allt mellan himmel och José!

Svar:

Hej hej på dig med.. får ta å läsa den någon gång om man har tid..


Postat av:

väx upp

Svar:

Har inte så mycket att svara på de.. men Linda kom med ett bra svar på de, tur att de finns sådana som hjälper till :)

Postat av: Linda

Till dig jag vågar inte stå för vad jag tycker..väx upp själv..har du sån mycket fritid å lägga dig i andras problem o bloggar tycker jag du ska ta en titt i spegeln o skaffa dig ett liv =)..



Men nu har jag inget mer att skriva just nu så ni får ha de så bra.. kramar


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag ligger ensam och tänker på dig.

Jag saknar varje sekund

när du är nära och finns här hos mig.

Kan inte sova en blund



Bara ekots svar när jag ropar ditt namn

men snart så finns du här



Jag saknar ord för allt

vad du betyder för mig.

Och när jag håller dig i min famn

då har jag alla svar

all oro lägger sig

och vinden viskar tyst ditt namn.



Jag saknar ord.



Jag undrar om du är vaken inatt

kanske du sover ändå.

Vill inte ringa om utifall att

jag skulle väcka dig då.



Det finns en morgondag då du är åter igen.

Det känns som det var så längesen.



Det känns som det var så längesen



Jag saknar ord för allt

vad du betyder för mig.

Och när jag håller dig i min famn

då har jag alla svar

all oro lägger sig

när vinden viskar tyst, viskar tyst ditt namn.



Då har jag alla svar

all oro lägger sig

och vinden viskar tyst ditt namn

2009-04-15 @ 13:57:08
URL: http://icakvinnans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0