ny träningsplan

Var ute å gick en stund efter simpsons å då kom de upp lite tankar som jag tänkte skriva ner eller iaf en ny träningsplan ut över de 5 pass jag har i veckan :P

Ska verkligen försöka med kakor å godis igen å då kom jag på att man kunde göra så, om man äter någon kaka eller godis eller någon annan skräpmat så måste jag göra ett extra träningspass som straff :P

Så för den första kakan man äter i veckan så blir de 30 min å efter de så plusar man på 15 min för varje kaka, å 10 min för den första godisbiten å 5 min för de andra..

Så om jag har ätit 3 kakor å 5 godisbitar så blir de att  träna i 90 min extra den veckan

Och om man nu skulle ta en pizza så blir de en timmes träning..

Tycker de låter som en bra plan antingen så får man träna en massa eller så blir de att inte äta något sådan :)


Natti natt på er dags för sängen.. kramar


Kommentarer
Postat av: butterfly

Hej!!

Hoppas att allt har ordnat sig med kärleks livet.

Fasiken vad allt kan bli trassligt ibland när man inte vet vad man känner o så.Men följer du ditt hjärta så ska du se att allt ordnar sig till slut.

Bye bye

2009-04-01 @ 23:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0