ny vecka

Så var de en ny vecka igen med träning å jobbande så mycket mer kommer inte att hända tror jag..

Igår var Hanna hos mig å vi pratade igenom lite vad som hade hänt å hur allt ligger till å de tog sin lilla stund så de blev ingen träning igår.. så då får de bli at köra några pass på helgen istället..

Men idag blev de det å så har jag fått betalt mina fälgar oxå så nu är man 15000kr fatigare fast jag har ju sparat till dem så viste ju att de skulle försvinna någon gång..

Å så hade jag tänkt att kolla på simpsons idag men nepp de gick inte eftersom min digital-tv inte funkar just nu :( fan då missade jag ju de.. så får hoppas de funkar i morgon istället..


Jo en sak till hände idag.. mitt ex från Skåne ringde :P blev lite förvånad när hon gjorde det.. men inte sedan när hon sa vad hon ville.. eftersom deras dator krånglar igen å de har varit jag som har fixat den innan så ville de att jag skulle sätta ihop en ny dator till dem.. å de kan jag la göra eftersom jag gillar att fixa ihop datorer men då ska jag ju ha mina pengar som hon är skyldig mig förs.. så nu kan man kanske äntligen få tillbaka dem.. men vi får la se hur de blir får prata lite mer å se vad de är hon vill ha först å om hon har några pengar..

De är la allt som har hänt tror jag..


Postat av:

Roligt att höra att du spenderade dagen med Hanna igår =)
Har ni blivit tillsammans igen?

Svar:

Kul att du tycker de.. ja du vi pratade en massa igår å nu blev vi nog de tror jag :P


Postat av:

tänk om man fick glida om kring med dig i din bil =)

Svar:

De behöver jag inte tänka åker ju i den varje dag :P men om du får de vet jag ju inte eftersom jag inte vet vem du är.. men men du kanske är en som kan få åka i den någon gång :P


Ne nu får de vara slut skrivet å får bli sängen istället så får man ju sova 8 timmar idag var länge sedan :P natti natt på er kramar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du jag kan ju inte glida omkring med dig i din bil nu, när du blivit ihop med Hanna igen

2009-04-21 @ 22:14:32
Postat av: Anonym

det här är riktigt jävla patetiskt!

2009-04-22 @ 08:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0