03/02 hatar måndagar :(

men får la börja med fredagen först..
gjorde la inte så mycket mer än att jobba träna och sedan åkte till Hanna å bara tog det lugnt..

på lördagen så började vi med att handla lite och så satte vi upp lite nya hyllor hos mig så nu ser de ännu bättre ut.. sedan tog vi de lugnt och fixade lite mat hos min syster och spelade lite spel å kollade på film..

söndagen blev rätt så lugn med väntade på att mina päron skulle komma upp med lite mer saker.. så de hände la inte så mycket på den dagen heller.. förutom att i spelade "life" igen och sedan vid 9-10 tiden så åkte vi hem till Hanna för att sova där tills på måndagen vilket jag inte skulle gjort..

för på måndagen när vi hade kommit upp å ätigt lite för att jag sedan skulle åka hem så kom jag inte så långt.. när jag kom till min bil så låg de en massa glas utanför förardörren vilket betyda att rutan var inslagen och GPSen var borta.. vet ej om de har försökt att sno hela bilen men bara tog GPSen när de inte fick upp dörren.. eftersom den inte går att låsa upp inifrån när man har låst med nyckeln.. så allt de hade gjort var att krossa rutan å ta GPSen men lämnat allt annat.. de hade till och med lämnat några tior i bilen som jag hittade när jag städa bort allt glas..
så den var bara att köra bilen till en glasmästare å nu ska jag få tillbaka den på onsdag.. men allt krångel slutar inte där när Ida hade hämtat mig i Lidköping å vi nästan var hemma så kom jag på att min nyckel in satt på bilnyckeln.. och ännu mer otur vara att varken Håkan eller Hellen var hemma å de har en extra nyckel så jag fick vara hos Ida tills Hellen kom hem igen.. för att sedan plocka i ordning lite saker jag skulle ha med till jobbet och sedan åka.. 

men de bästa var la att de inte var så mycket att göra på jobbet så vi gick hem en timme tidigare vilket gjorde att jag han med att träna när jag kom hem vid 23.. lite halvt jobbigt att träna den tiden men de fick mig på lite bättre humör.. hatar verkligen när jag missar en träning känner mig så dålig då..

men men nu är de tisdag å hoppas att denna dagen blir bättre.. har tränat nu å ska fixa i ordning mat att ha med till jobbet nu å sedan åka in med min syster bil på service och få en annan bil.. 

ha de så bra så länge å hoppas ni hade en bättre måndag.. kram  


Kommentarer
Postat av: Z:a

Maximal otur du hade...Eller tur att bilen var kvar. Om den hade vart borta skulle det inte förvåna mig om du fick en tusen gånge bättre bil istället!Du har ju alltid sånt flyt!

2009-02-04 @ 08:30:05
URL: http://greiners.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0