04/02 onsdagar

hände inte så mycket mer på tisdagen mer än att jag hämtade ett packet i skara å byta bil med Martin så jag fick köra deras BMW.. sedan var de ganska lugnt på jobbet som var skönt..

idag så har det varit fullt upp.. fick reda på i morse att jag har två försäkringar på bilen som jag har försökt hela dagen att få ordning på men får la fortsätta med de i morgon.. sedan var de bara att träna lite snabbt innan man skulle åka in å hämta min bil å skaffa en skrivare till mina päron.. när de var fixat så åkte jag iväg till Fåglum för att jag skulle få mat där innan jobbet och så skulle jag koppla in skrivaren.. Han precis att göra de innan jag var tvungen att åka.. å på jobbet idag så var de lika lugnt.. hade ett möta om flytten som ska göras i helgen å man fick reda på att man ska jobbat 12-21 på fredagen å på lördagen 7-18 eller längre om allt inte är färdigt..

ett lite snabbt svar på kommentar

" Z:a om 03/02 hatar måndagar :(:

Maximal otur du hade...Eller tur att bilen var kvar. Om den hade vart borta skulle det inte förvåna mig om du fick en tusen gånge bättre bil istället!Du har ju alltid sånt flyt!"


Jo de var ju lite tur att de inte hände mer.. haha ja de kanske man har fast inte på den senaste tiden :P


men men nu är de dax att sova för min del.. natti natt kram  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0