06/02 torsdagens blogg på fredagen

Blev inget bloggande igår men nu blir det de..

Gjorde man igår då gick upp å tränade som vanligt.. efter de så fixade jag lite men mina försäkringsbolag och försökte få i ordning på de.. å nu hoppas jag att de mesta är fixat börjar kännas bättre nu iaf.. igår var faktiskt den enda dagen i veckan som jag kunde ta de lite lugnt innan jobbet.. å på jobbet så var de inte så mycket att göra heller.. repade några kort till första rasten och sedan började vi städa lite och koppla ur lite bänkar så de står löst och är enkla att flytta idag.. så de var la lite lugnt arbete fram till halv 8 när vi slutade eftersom de är min tid..

När jag kom hem så började jag att plocka i ordning på lite kartonger å massa papper som legat över allt med en massa olika telenr å andra nr på.. tog förvånansvärt lång tid..

Men vid 22-23 tiden så var jag klar med allt å gick å la mig..

Har hänt idag då gick upp halv 8 och tog mig lite frulle för att sedan träna.. å nu är jag klar med de och ska nog ta å åka snart.. ska förbi nissan å kolla om de kan fixa ett nytt hantag å fönsterlist till mig..

Sen är de bara att åka till jobbet och få mat bra början på en dag eller ;) börja jobbet med att få mat plus att man får betalt medans man sitter å äter eftersom de är övertid :P

Men men skriver la mer sedan förhoppningsvis slutar vi 21 idag.. ha de bra allihopa krama


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0