09/02 måndag

Måndag igen å sen vecka en vecka till :( men en bra sak är att Hanna har lov nu så hon kan vara hos mig  :) brukar ju inte få vakna upp bredvid henne.. gick upp vid 8 å tränade medans Hanna sov vidare.. efter träningen väckte jag Hanna å började fixa frukost..

När man hade fått i sig den så var de dax att börja med maten till jobbet som blev kycklingfilé å ris blev riktigt gott.. en var de nästan dax att åka iväg till jobbet..

Väll där så var de nästan som vanligt förutom att man hade en ny grupp och ny plats.. å jag kan säga dig att de är riktigt tur att man hade mp3 så som de andra lagade på hur de var nu.. men men för min del var de bara att sitta å jobba som vanligt där är ingen skillnad.

Men nu är man hemma hos Hanna igen som är så skönt, men nu blir de nog sängen ska ju upp 8 i morgon igen..

Så natti natt på er.. kramar   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0