10/02 sen blogg pga sid fel

Kunde inte skriva blogg igår eftersom jag inte kom in på sidan så får göra de nu istället..

Hände la inte så mycket igår mer än att man tränade åt frukost tog de lite lugnt innan jag skulle köra in Hanna till Lidköping och betala glasmästaren för rutan som var sönder..

Efter de så blev de att åka till jobbet direkt, var la rätt så lugnt där med.. satta mig å limmade kort hela kvällen en bit bort från alla så man inte behövde höra på deras klagande.. var rätt så lugnt där jag satt å limmade, lyssnade på lite musik och kollade på en film på min mp3 medans jag körde in korten i maskinen :)

När man kom hem så blev de inte så mycket gjort satt vid datorn lite för att sedan krypa upp i sängen..

Har hänt idag då, tränat som vanligt ätit lite frukost och fixat mat tills idag så nu väntar man på att åka till jobbet vid 12 tiden..

Ha de bra.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0