12/2 torsdag

Så var de kvällen igen..

Gick upp vid 8 som jag brukar för att träna i 90min innan man tar något att äta och vid 11 tiden så var jag färdig med de.. å eftersom jag redan hade mat färdigt till jobbet så kunde jag sätta mig ner å ta de lite lugnt innan det var dags att åka till jobbet..

Vid kvart i ett tiden så var de dags att köra iväg till jobbet vilket inte är de roligaste är alltid så trött när jag åker nu för tiden så de är riktigt jobbigt..

Och när man kommer fram så har man en redig huvudvärk å riktigt ont i ögona.. kanske är på tiden att kolla upp dem snart.. fick ju reda för några år sedan att man kanske behövde glasögon å att man skulle kolla upp de lite bättre men de kan ju kosta pengar ju :P så de har inte blivigt av..

Efter jobbet så åkte jag förbi Fåglum och hämtade lite saker å ställde in deras nya soffa som var riktigt skön..

Efter de så var de bara att åka hem och plocka ihop lite saker för att sedan åka till Hanna å där är jag nu..

Men nu är det dags att sova så natti natt på er kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0