13/02 fredag den 13 :)

Fredag den 13 å har inte haft någon otur alls men de brukar jag inte ha heller :P

Men jag å Hanna kom la upp vid 12 tiden å käkade lite frukost och sedan tog en låååång dusch, så lång så det bara var för mig att ta på mig och åka till Vara.. skulle lämna in bilen där kl 13 för att de skulle göra en gratis koll på den och se om de var några fel på bilen, med den var helt perfekt de hittade inte ett enda fel så nu är de bara att beställa besiktningstid för den..

Efter de så åkte jag in till Alingsås för att vi skulle bowla å äta mat med min gamla grupp från jobbet å ta slut på våran gruppkassa.. bowlingen gick rätt så bra faktiskt om man inte räknar med den förste serien då jag bara fick 80, men serie numer 2 gick bättre var uppe i 187 på den :)

Efter bowlingen åkte jag hem till Hanna igen å vi kollade lite på film å bara tog de lugnt..

Å nu är la de dags att sova tror jag natti natt på er kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0