15/02 blogg efter helgen

Helgens blogg..

Igår så tog jag å Hanna det rätt så lugnt började dagen med att tvätta min bil.. sedan fick Hanna sin present, ett presentkort på en valfri resturang.. det skulle ha blivit sushi men den var stängd så de blev kina mat istället riktigt gott å mättande :P

Efter de så åkte vi å handlade lite mat och lite annat för att ha till melodifestivalen som vi kollade på hos min syster.. sedan åkte vi hem för att sova..

Idag kom vi inte upp för än vid 12 tiden :P vilket gjorde att dagen blev lite senare än vad vi hade tänkt.. gick upp å åt frukost efter de blev de3 träning i en timme..

Sedan fixade jag lite mat att ha med mig till jobbet alla dagar och sedan mos å korv till oss nu.. allt blev faktiskt riktigt bra :) å nu har man kört hem Hanna tankat bilen å tagit ut pengar till hyra..

Men nu är de dags att sova för att gå upp vid halv 5 igen.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0