16/02 måndag

Så var de måndag ingen :( å en massa dagar kvar till helg..

Gick upp halv 5 å tog lite frukost innan man åkte till jobbet.. å äntligen har vi fått lite att göra i våran grupp så nu får man arbeta lite mera :P men de gick bra iaf

Sedan var de att åka hem och träna som vanligt.. efter de så började jag faktiskt att baka lite bröd som jag har smackat på nu å de var riktigt gott.. börjar ju bli ett proffs i köket :P eller iaf bra..

Å nu sitter man å kollar på simpsons innan de är sängen som gäller..


Men har tänkt lite å har ju kommit bort lite vad bloggen handlar om skulle ju vara lite tankar också å inte bara vad jag har för mig.. så får la bli lite bättre på de, men just nu så har jag inte så mycket tankar har bara kommit på ett bra sätt att bli av med allt vatten som kommer om de blir varmare.. man kan ju köra upp de i rymden lite varje gång man skickar ut något ditt.. bra ide eller :P de kommer ju inte bli översvämning då ju.. fast de har ju sina nackdelar om de nu inte skulle bli så mycket vatten som man har tänkt så kommer de ju fattas lite.. men de är en sak jag har tänkt på idag.. ni som känner mig vet ju att jag har lite konstiga idéer :P

Men men nu kommer jag inte på mer så ha de så bra.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0