17/02 tisdag

Ja du är la som en vanlig dag upp å jobba sedan komma hem för att träna som vanligt..

Sedan fixade jag lite ris till maten i morgon som inte tog så lång tid.. efter de så gick jag till min syster för att man hade fått deras post :P annars brukar de vara tvärt om.. har varit där tills nu å nu blir de 30 min med simpsons innan man ska sova..

Vad har man haft för tankar idag då.. kommer inte på några tankar just nu så de får la kvitta :P jo har en att mitt tangentbord fortfarande funkar efter att man spillde te i de igår :P funkade bra att dammsuga upp de ur tangentborde verkar de som.. så då vet ni de spiller ni något i datorn så är en dammsugare en bra sak att ha :) var la dagens tips..

Ne ni får ha de så bra så ska jag kolla klart på simpsons nu.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0