21/02 lördag

okay då har man varit lite dålig igen :P men men får la ta upp de nu vad man har gjort..
är la inte så mycket att säga på torsdagen så blev de jobb å sedan inte så mycket mer eftersom roddmaskinen är lite sönder :P
sedan på fredagen så börjare de med jobb för att sedan åka till Hanna där vi skulle laga pizza.. blev att gå till affären när jag kom dit för att köpa allt som behövdes å sedan tillbaka för at börja laga pizza.. å jag måste faktiskt säga att man är riktigt bra på at baka ut pizza deg :P den blev perfekt å så tunn som den ska vara :) sedan smakade den riktigt bra oxå med kycklingkebab å lite smått å gott på.. efter pizzan kollade vi på "på spåret" med hennes päron och kvällen avslutades med att kolla på en film på hennes dator..

idag då så kom vi upp vid 10 tiden för att äta lite frukost.. sedan var de bara att åka hem till mig eftersom vi skulle vara hundvakt åt Bamse vid 11 tiden.. medans min syster var på kalas.. blev att man började installera om sin stationära dator när man inte hade något annat för sig.. någon gång på eftermiddagen så kom Ida å Martin hem igen och vi alla åkte in till Alingsås till min andra syster där vi kollade på melodifestivalen å åt och fikade lite..
och nu vid 23:30 tiden så var man hemma igen å bestämde sig för att skriva lite här.. fast nu har jag inte så mycket mer att tillägga så de får la vara allt
Natti natt på er kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0