27/02 fredag morgon

Fredag morgon orkade inte blogga igår när jag kom hem så får gör de nu istället..

Gårdagen började med träning vid 8 sedan frukost vid 10 å efter de så gjorde jag inte så mycket.. spelade lite guitar hero innan jag skulle åka till jobbet..

Vad hände på jobbet igår då.. de var la inte så mycket, när man kom dit fick man reda på att man skulle inventera alla kristaller som service hade eftersom de är så mycket saldo fel  på dem.. men de kunde vi inte börja med för en efter 4 när de andra hade sluttat så fick laga några kort innan dess.. när vi väll började tog de nästan 4 timma att räkna alla.. fy fan vad massa siffror de blev hålla reda på alla frekvenser å hur många de var av varje.. hade 14 000 olika frekvenser att kolla så de var en del..

Men vi han färdigt innan vi slutade iaf :) sedan var de bara att åka hem å sova orkade inget mer..

Men nu ska jag la försöka göra något med denna dag så ni får ha de så bra.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0