02/01 slapp fredag

vaknade med mobilen i handen när farsan ringde vid något efter 9 å nu kommer jag inte ihåg vad han ville.. efter det tog jag lite frulle och började att plocka lite i lådorna under sängen för att kolla vad det är som man har fått med.. sedan så kom min syster vid 2 tiden för att fixa lite mat ungsbakad falukorv å potatismos.. sedan åkte jag in och hämtade Hanna som hade kommit hem från trollhättan.. för att sedan ta lite fika innan vi började att fixa upp antennen och så skulle vi höja upp dvd skåpen lite men tyvärr så var batteriet slut i skruvdragaren så det får bli en annan gång.. när de hade åkt så tog jag mig tid att träna en timme som verkliten behövs eftersom min roddmaskin sa att jag hade 2.7 på konditionstestet vilket bara är väldigt tränade.. å jag som brukar få 1,0 på de vilket är det bästa man kan få och då är man super tränad :) så nu får man ligga i lite å träna hårt så man kommer tillbaka dit igen.. efter det tog jag lite mat och tvättade lite kläder nu kan jag snart de :P men nu är det dax för mig att sova

natti natt på er Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0