05/01 lite problem

gick upp vid 12 tiden och när jag kollade på mobilen så hade jag fått sms från Linda som jag svarade på vilket gjorde så det inte blev så bra mellan mig och Hanna eftersom hon inte tycker om att jag pratar med henne.. men det blev inte så mycket pratat om de..
blev att vi gick på stan istället å kollade lite.. men när vi kom tillbaka så blev det mer pratat om smset och Hanna undrade om Linda skulle komma och se hur jag bor nu.. men Hanna tyckte verkligen inte om det och om hon skulle komma skulle det vara över mellan oss.. så då var jag tvungen att säga till Linda att vi inte kunde prata eller träffas mer vilket tog emot riktigt mycket.. när jag skickade smset så kändes de verkligen som en riktigt bra kompis försvann.. jag hoppas verklige Hanna förstår vad jag offrar för att få vara med henne och hur mycket jag älskar henne..

nu är vi hemma hos mig igen å ska bara ta det lugnt å inte göra så mycket mer ikväll så ni vår la ha en bra kväll ni med å natti natt när det är dax


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag önskar er all lycka till..eller i alla fall dig mattias..är du lycklig är jag lycklig :oP!! Du vet vart jag finns =)...

2009-01-05 @ 23:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0