06/01 här å där

Blev lite sen uppstigning idag med så vi han bara med att få i oss lite mat innan vi åkte till Fåglum för att hämta lite saker och få lunch :P har inte behövt att fixa så mycket mat själv än :P

När vi kom dit så blev det fika som man brukar få när man är där och innan man fick mat så hjälpte jag farsan med datorn med att skaffa ett antivirus och fixa så han kan få in bilderna från mobilen..

Men när man var färdig med det så var det mat och sedan åka hem igen i blåsten.. så fick vi med lite saker som Ida å Martin hade glömt.. så när man kom hem igen så åkte vi iväg med dem vilket gjorde att man fick fika där med och sedan blev de att vi spelade upwords ett sällskapsspel vilket gjorde att man inte kom hem där ifrån för än vid 9 tiden

När vi kom tillbaka så började jag träna och samtidigt kollade vi på Robin Hood men in tights som är slut nu å det är dags för att sova

Men först ett svar till kommentaren på förra inlägget:

Tackar för de å det är ju bra om du är lycklig om jag är de vill ju inte att du inte ska vara det.. japp det vet jag så ändrar det sig så hör jag av mig kram :)

Det var allt så natti natt på er nu kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0