08/01 så var jobb veckan över igen :)

snoozade bara i en kvart idag så jag kom upp vid kvart över 8 tiden och gjorde lite gröt till frukost för att sedan slappa vid datorn lite innan man tränade..
kom la i gång med träningen vid 10 tiden och var färdig duschad vid något innan 12.. efter de så började jag att fixa lite mat att ha med mig och lite att äta innan jag åkte vilket blev jätte bra å när jag hade ätit å diskat så var det bara att göra sig i ordning för att åka till jobbet..

på jobbet var det rätt så lugnt idag så jag fick sitta å testa d24or och ring testa dom vilket är rätt så slappt..
hem resan försökte jag skynda på lite så jag han hem till 22:30 när scrubs börja, men det hade jag inget för.. för när jag kom hem så har blåste gjort så jag inte får in 6:an :( så får kolla på csi istället å ska göra det tills jag ska lägga mig..

natti natt på er.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0