15/01 äntligen träning igen

nu var jag lite dålig igen på att skriva..

men i tisdags så jobbade jag som vanligt förutom att man jobbade över till 4 för att jag skulle hem till föräldrarna som kommer hem då.. sedan var jag där till jätte sent eller till 8 eller något sådant.. så jag han inte träna när jag kom hem :(

sedan på onsdagen var det en helt vanlig dag på jobbet och efter det åkte jag in till Lidköping för att vara med Hanna lite och tog en fika.. blev att jag gick och klippte mig som behövdes så nu är det kort igen.. kom hem vid 7 tiden för att träna men när jag hade tränat i 15 min så gick ena fotfästet sönder så jag kunde inte träna :( blev lite sur över det men fick det lagat idag.. 

idag jobbade man vanligt igen och sedan åkte hem igen och tog det lugnt en stund innan Martin kom med ett packet som han hade hämtat ut åt mig.. efter det så gick jag till Håkan som hjälpte mig med att svetsa ihop fästet till roddmaskinen igen så jag kunde träna och så blev jag bjuden på fika när jag hade tränat klart och nu har jag kommit där ifrån och ska ta och lägga mig innan det blir allt för sent..

en sak som jag har tänkt på är att jag nog blir lite grinig när jag inte har fått träna som jag ska och känner mig jätte dålig kanske är ett dåligt tecken på att man tränar för mycket och har för stor press på att alltid träna 5 pass i veckan bara en tanke som jag kom på idag innan jag tränade..
 
men nu skulle jag sova så natti natt på er å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0