19/01 måndag

Nu har man missat att skriva lite igen så får la ta det nu


Hände i fredags då.. jo man jobbade och sedan åkte och hämtade Hanna för att sedan åka och fira Ida som fyllde 26.. så det blev en massa tårta och kakor där lite för mycket om man frågade min mage..


På lördagen mådde man bättre igen kom la upp vid 8 tiden å skrev en lite budget som inte var så rolig behöver få en lön på 24000 för att gå runt denna månade  :( å de tror jag inte att jag får.. sedan kom min syster å Martin för att åka in å handla lite som gjorde att budgeten blev ännu sämre.. när vi kom tillbaka så fixade vi lite mat och så blev det semla till efterrätt som vi tog hemma hos mig efter att vi hade spelat lite guitar hero.. på kvällen så hände de inte så mycket mer än att jag å Hanna tog det lite lugnt..


På söndagen skulle vi till Fåglum å lämna lite lådor och hämta nya.. fast eftersom vi kom upp ganska sent så kom vi inte dit för än vi 1-2 tiden så det blev att man fick mat där och så hade hon gjort äppelpaj men innan vi tog den så letade vi upp lite gamla bilder eftersom Hanna ville se hur vårat hus i Vårgårda såg ut men hittade inte så många på de mest å bilder när man var lite.. sedan på kvällen så åkte vi inte till Hanna för att sova där..


Vid 9 tiden så åkte jag hem för att träna som är alltid lika skönt.. efter de så har jag fixat mat som jag ska ha med till jobbet å nu tar jag det bara lite lugnt innan jag ska åka om några min så får la stänga ner datorn nu..


Ha det kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0