23/01 ensam hos Hanna

Missade att blogga igår men det hända la inte så mycket ut över de vanlige gick upp åt frukost och sedan tränade som vanlig.. efter de så tog jag de lite lugnt i soffan och åt en macka innan jag skulle åka iväg till jobbet som bara va den 6 timmars dag igår efter som det är min tid..

På jobbet fanns lade lite att göra men det var ju inte så man behövde vara stressad.. sedan vid halv 8 var det dags att åka hem för att sedan åka vidare till Hanna.. skulle bara förbi å hämta datorn..

På vägen till Hanna blev faktiskt lite läskig eftersom på vägen dit så kommer man till ett t-kors där man ska ta vänster men när jag började närma mig å bromsade så gick ABSen in å man bara gled framåt.. de som gjorde det så läskigt är om man åker rakt fram så har man ett bra stup på 4 meter eller något sådant :P så de fick upp min puls lite men som tur var så klarade jag ju av att svänga hade nog inte suttigt här å skrivigt annars :P

Hos Hanna så gjorde vi la inte så mycket kollade lite på tv å sedan gick å la oss.. å nu är jag hos henne medans hon är i skolan till 4 så får la se vad man ska hitta på till dess.. kram på er


Kommentarer
Postat av: Linda

haha jag vet en sak du gjorde, gratulerade folk på fel dag :P

2009-01-23 @ 11:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0