26/01 jobb å laga mat :)

Gårdagens natt var inte så trevlig.. Var ju hos pärona hela dagen å då fick man ju en massa kakor å annat sött vilket gjorde att jag mådde väldigt illa men gick å la mig iaf.. La mig vid halv 10 och låg ända fram till 12 å måde riktigt illa så tillslut var jag tvungen att gå upp till toan och får upp allt.. Tål verkligen inte sådant länge men efter att jag hade fått upp de så månde jag mycket bättre så då kunde jag sova 4 timmar innan jag skulle upp igen..

Men den lilla sömnen man fick så gjorde de så man var väldigt trött på jobbet men de gick bra iaf.. Vi fick reda på att vecka 7 kommer vi att gör om grupperna så då kommer man jobba kväll 2 veckor i rad.. Förstår inte varför de ska göra de för de har ju oxå sagt att de ska börja med dagtid om två månader.. Men men det är la ingen sov vet hur cheferna tänker..

När jag kom hem så blev de träning som vanligt och sedan ta det lite lugnt.. när man hade slappat i en timme så var de dax att börja med lite mat som jag ska ha till jobbet.. Blev köttfärssås och kyckling med lite wokgrönsaker och kokosmjölk.. Tror allt blev riktigt bra faktiskt :)



Men nu är jag färdig med allt för dagen å ska snart ta å sova så natti natt på er å sov så gott :) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0