28/01 onsdag

Blir en snabb blogg idag eftersom jag ska gå och lägga mig så fort som jag är klar..


Jobbet var ganska bra idag för när man kom dit på morgonen fick man reda på att man skulle vara på möte från 8 till 12 så blev bara jobb fram till frukost :)

Själva mötet var ganska slappt var en som gick igenom brandskydd och sedan gick en igenom vad man hittar på intranätet och en som gick igenom ESD.. men mellan dessa pass så blev de en massa bara sitta å vänta eftersom ingen riktigt viste när de skulle komma :P men men de var skönt de med

Sedan efter lunch så trodde man att man skulle jobba men inte de för då skulle man ha gruppmöte och sedan ett "ett till ett" möte något nytt som cheferna har kommit på..

Så allt som allt har man bara jobbat max 2 timmar idag :P

När man kom hem så blev de träning som vanligt och efter de så åkte jag in till Lidköping för att vara med Hanna, blev att jag kom dit och vi la oss i sängen sedan vid halv 9 vaknade jag och de var dags att åka hem å nu är jag här...

Med dags att sova nu natti natt på er kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0