söndag morgon

nu har man varit lite dålig här igen :P varför ska det bli så på helgerna..

men men på fredag hände det inte så mycket mer än att jag var inne i Lidköping å hämtade Hanna och sedan åkte vi till min syster eftersom de bjöd på tacos..
senare på kvällen när vi hade fått i os lite mat så spelade vi ordyatzy hos dem och så blev det att man drack lite vin som de hade kvar sedan nyår.. så planeringen med att åka in till Lidköping å sova blev omändrad, blev hemma hos mig i stället..
när vi kom hem så var nog kl något efter 12 skulle jag tro å vi skulle upp vid 8 igen så vi kunde åka in till Lidköping så Hanna kunde hämta lite saker hon behövde och så skulle vi köpa lite mat..
men tyvärr kom vi inte upp för än vid halv 10 så det blev lite brotom eftersom farsan skulle komma med lite saker och så skulle vi passa Bamse (min syster hund).. men vi han precis var nog tillbaka några min efter 10 igen, kan säga att de inte gick allt för lagligt på vägen :P

sedan hände det inte så mycket mer på dagen mer än att jag satte upp en hylla vid sängen å tränade och gick ut med bamse ett par gånger å just det lagade god mat oxå :)

men nu är det nog dax att göra något med denna dagen å vad man hittar på kommer nog in senare i kväll ha det bra så länge å här kommer en bild på Bamse när han är hos mig:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0