6% fett kvar =)

Början av mina dagar börjar ni la kunna nu de är att gå upp vid 5 å åka iväg till jobbet efter en liten drink frukost å gjort sig i ordning lite..

Sedan på jobbet händer de la inte så mycket bara samma gamla jobb hela tiden.. fast var nära på att komma till linan i morgon med, men vi drog sticka å jag slapp som tur var :) kom la ifrån jobbet vid halv 4 tiden för att åka hem å träna lite, var rätt så jobbigt i denna värmen men lyckades ro 2mil iaf..

Sedan tog ja å gjorde lite mat till att ha med i morgon wook å kött blev de i chili marinad tror de kommer bli starkt å gott ;)

Tog mig i kragen oxå å var ute och gick en timme när jag var klar kan tillägga att jag tog lite glass innan så de var därför jag kom ut å gick var ju tvungen att gå bort de :P

Tror jag lyckades också är nere på 6% fett nu :) blir ju bara bättre å bättre tycker jag iaf men de kanske inte alla håller med om..

Verkar som de är någon som har väntat på att detta inlägg ska komma har haft en massa visningar av bloggen såg jag :P

Hoppas den personen blir nöjd nu när de kommer upp lite nytt att läsa :P

Men nu kallar sängen ska upp 04:45 hade jag tänkt å ut å gå lite innan man åker.. så natti natt på er kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0