7 juli

Kan bli en snabb blogg idag har inte så mycket att skriva om.. jobbat å sedan tränat som vanligt..

Å sedan fixat en sallad tills i morgon..

De enda annorlunda som hände idag var att min gps gick sönder igen, jävla dålig kvalité på den hopps på att få pengarna tillbaka så jag kan köpa en annan istället..


Medans jag var ute å gick den sista gången så räknade jag lite på hur snabbt man måste springa för att klara gbgvarvet på under 1 å ½ timme vilket var 1km på 4min 12sec.. så i morgon hade jag tänkt å springa 2,1mil för att se hur långt de är å ska försöka klara de på under 2 timmar men kör ju med puls-gräns så får la se vad man klarar.. men har bestämt att om de är bra väder på lördagen så ska jag ut å springa å ha hastigheten 1 km på 4 min och försöka hålla den farten i 2,1 mil för då har jag klarat gbgvarvet på under 90min som är mitt mål nu..


Men ni får la höra i morgon hur de gick å vilken tid man får då.. natti natt å kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0