halva helgen

Halva helgen gått å snart jobb igen :P

Fredagen var jobb som vanligt men de viste ni la redan.. men efter jobbet åkte jag till Fåglum till mina föräldrar som bjöd på mat och efter de blev de fika och så var man kvar lite längre så man fick lite grillad korv också.. så de är som vanligt när man kommer dit en massa mat.. och de jobbigaste var at de inte blev någon träning i fredags :(


Tänkte göra de idag men har inte hunnit med de heller tyvärr.. blev att man fick frukost hos min syster..

För att sedan åka in till Lidköping och handla mötte upp mina föräldrar där också eftersom de hade lite ärenden där med.. så medans vi handlade gick de på torget å köpte med fika hem..

Blev faktiskt att vi handlade på Willys första gången jag gjorde de.. har chattat med en som jobbar där men hon verkade inte jobba idag för såg henne inte..

efter de så blev de fika hos min syster.. å för at få bort allt de man har ätit så började jag å Martin fixa med deras gång med plattor som de ska lägga fram till trappan, men de började regna efter ett tag så vi gick in och fixade med taket istället i några timmar.. för att sedan göra en jätte god tacopaj å efter de kolla på en film å ta lite glass :) gott men inget jag ska äta egentligen..

så får gå upp tidigt i morgon och träna innan jag gör bort till min syster igen för att få frukost och fortsätta med taket eller gånge...

så natti natt på er nu å sov så gott.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0