halva veckan klar..

Får bli en snabb blogg innan man ska sova..

Var på telefonlinan idag vilket är sååå tråkigt man kan inte gå där ifrån för att ens gå på toa å aldrig ta de lite lugnt precis när man är klar så väntar nästa telefon :( men klarade hela dagen..


Sedan när jag kom hem blev de träning.. var den jobbigaste på länge var på väg att ge upp efter första varvet men började springa ett till å kände verkligen att jag inte skulle orka ett till men de var bara att svänga in på de tredje så har man inget mer val sedan.. klarade de men tog lite längre tid å mådde riktigt dåligt efter de.. tillbringade en timme på toa hängandes över handfatet å fick upp de man hade i magen.. efter de så la jag mig på soffan en stund för så fort jag rörde mig mådde jag dåligt.. men de är la sådant man får ta om man ska se bra ut.. ligger ju ner mot 7-8% i fett tyvärr så försvinner organfettet också som man behöver men har inte märkt någon skillnad så de gör la inget..


Å till linda så var jag la inte så smal då.. synd att du inte tycker man blir de men hur ska man bli snygg då isf :P


Men nu ska jag ta å sova.. natti natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0