idag å igår

Idag har man mått lite bättre men har fortfarande haft lite ont i ögona å svårt att koncentrera sig.. men men de får man ta när man gick ner 3 kilo på en dag :P men nu när jag vägde mig så fick jag reda på att men bara har 5% fett kvar de börjar ju arta sig =)


Men får la dra lite snabbt vad man gjorde igår blev ju inte så mycket skrivet..

Började med jobb som vanligt å sedan när man kom hem var de bara att göra sig i ordning för att ut å springa 2,1 mil.. men kände redan i början att de skulle bli jobbigt var trött redan innan jag började springa.. men de 3 första varven gick som vanligt började känna lite i magen att man inte hade något mer att ta av men fortsatte iaf.. efter de 4 varvet så var de riktigt jobbigt kände hur jag började få ont i magen som om jag inte hade ätit på flera dagar.. de sista varvet var ett rent helvete nästan så man gav upp men hade bestämt mig att klara de.. fast pulsen var jätte ojämn å man var alldeles torr i halsen.. men klarade av att springa 21,250km på 2 timmar å 11 min, hade hoppas på under 2 timmar men de blev de inte.. men de värsta var precis när man var klar å saktade in.. då kände jag verkligen att man blev jätte ur å kunde inte gå rakt och hade så ont i bena, lyckades ta mig till min syster 500m bort å hon var hemma å ute så blev att jag stannade där en stund för att ta de lugnt.. var riktigt nära att svimma när man kom dit var helt vit i ansiktet.. hade hon inte varit hemma så hade man ju varit tvungen att gå 2km hem å nu när man tänker på de så hade jag nog inte klarat de utan blivit liggande ut efter vägen någon stans :P när man legat på deras trapp en stund så körde Martin hem mig, där jag gick direkt till duschen å tog en lång dusch innan hag kände att jag var tvungen att få upp de jag hade i magen som inte var så mycket bara vatten så de smakade inte illa som de brukar å såg inte så äckligt ut heller :P

Efter de så satte jag mig å skulle skriva bloggen som vanligt men kunde verkligen inte var jätte jobbigt att skriva de jag skrev, såg bara sudigt å dubbelt och kunde inte fixera blicken på något.. så dåligt som jag mådde då har jag aldrig mått.. kände bara hur pulsen hoppas upp å ner hela tiden.. så de var lite svårt att somna men lyckades efter ett tag..

Har fått en massa som klagar på att jag tränar så mycket å de vill att jag tar de lugnt men de har jag inte tid med.. ta de lugnt kan man göra när man är död å inte nu.. tränar för att må bra å få en bra kropp som orkar med..


Idag då så var de jobb som vanligt för att sedan åka hem å träna igen.. var lite tveksam till dem men de gick bra.. kände inte av något..

När träningen var klar blev jag inbjuden hos grannen på lite mat å fika och så skulle jag å Martin hjälpa dem med deras bredband men när jag kom in så var de redan fixat.. telias standard lösning ha de avstängt i 20 min så funkar de sedan :P

Nu har jag la inte så mycket mer att säga förutom till er som säger att jag är anorektiker de är jag verkligen inte äter en massa sedan att jag tränar en del har la inte med de att göra eller?

Natti natt å kramar


Kommentarer
Postat av: Linda

Du säger att du tränar för o må bra men ser du inte själv att du mest mår dåligt av de?? Detta kommer bli din död snart tyvärr...Ta de lugnt vännen..du har blivit träningsberoende o de kommer sluta illa..jag säger de för o vara snäll och jag är rädd om dig..

2009-07-10 @ 00:25:24
Postat av: vrede

är det ingen som ser att matte behöver hjälp???

Sitter här och gråter av ren vrede för jag frösöker hjälpa men du vägrar ju att lyssna! ´

NI som ändå bor nära matte måste väl ändå kunna hjälpa honom???

2009-07-10 @ 07:24:24
Postat av: Linda

Vrede: Jag känner mig lika hjälplös som du :oS! Jag blir rent av förtvivlad när jag läser bloggen!!

2009-07-10 @ 10:50:05
Postat av: karro

Jag blir också orolig!! det är inte sunt tyvärr, och tär mer på kroppen än vad som är bra är jag rädd för :(

2009-07-10 @ 20:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0