jobb helg

Så ska jag summera helgen lite snabbt..

I lördags så var de bara att gå upp å gå bort till min syster som skulle bjuda på frukost eftersom jag skulle hjälpa dem att riva deras skorsten.. så kom la dit vid 10 tiden och frukosten var la klar vid elva eller något sådant..

Så då gick jag å Martin upp för att börja slå ner den.. i början gick de riktigt segt å ca 2 timme så hade vi la bara fått ner en meter.. så tog en fika paus då för att ge på oss resten sedan som gick mycket snabbare tog kanske bara en timme eller något sådant för att så ner resten av skorstenen iaf de vi kunde slå ner, hade ju blivit en lite hög med stenar runt den.. å eftersom vi skulle städa bort alla tegelstenar idag så slutade vi där för dagen.. blev att vi fixade mat istället å kollade på bolt å Benjamin Buttons innan de var dags för mig att gå hem igen.. kom hem vid halv 12 tiden å hade tänkt att köra mitt fredagspass men var lite halvt trött så rodde bara till ett simpsons avsnitt å bestämde att jag skulle träna på idag istället innan jag gick till min syster igen..

Var lite motigt att gå upp vid halv 8 för att träna men när man väll kom igång så var de skönt att äntligen få de gjort.. förutom att pulsbanden inte vill funka fick byta till de andra men de var ännu sämre så bytte tillbaka å då funkade de.. vilket gjorde att jag fick träna i 70min istället för 40min som de ska vara på fredagar..

Precis när man var färdig så ringde min syster å undrade när man kom så var bara att gå bort å få frukost där idag igen.. sedan vänta på att de andra skulle komma så vi kunde röja på deras andra våning å få ut alla stenar å allt gammalt virke som låg där.. de var la färdigt vid 4 tiden precis när maten var färdig.. när allt var klart där å jag Ida å Martin hade tittat färdigt på Benjamin Buttons så hade jag tänkt att åka in å handla så gick hem för att göra de men när jag kollade var de inget jag behövde så hoppade över de tror jag klarar mig till helgen..

Fixade en sallad tills i morgon istället och gick sedan bort till min syster för att hämta tvätt ( kan inte tvätta hemma för min tvättmaskin inte funkar så bra ).. så de blev att man fick en kvälls macka där å så stannade man å kollade på lite tv innan man gick hem för att skriva blogg å sedan lägga sig..

Så nu är de dags för mig att sova natti natt på er kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0