måndag igen

Var faktiskt en rätt så bra dag på jobbet trodde jag skulle vara tröttare men de klarade jag mig ifrån faktiskt :P

Men hade tänkt att köra till halv 5 fast blev bara till kvart i 4 istället orkade inte mer.. ville hem å träna..


När jag kom hem å hämtade poste så hade jag fått ett paket som jag inte kunde placera vad de var för något men när jag öppnade de så var de Nomys nya skiva som jag hade beställt för ett tag sedan som man fick nu..

Sedan var de dags för träning 15km joggning :P hade lite ont i benet i början en de gick över efter ett tag.. hade faktiskt rätt så bra tempo å sista varvet så körde jag intervallträning så man får ta ut sig lite mer och springa allt man har.. känns verkligen att kroppen vill ha mer energi då för man känner dur de suger i magen för att hitta någon mer kraft till musklerna :P


När jag kom hem igen så brände jag ut några filmer samtidigt som jag fixade mat tills i morgon.. för att sedan ta å gå ut å gå en timme innan jag hamnade här igen å nu är de snart dags att sova så man orkar med morgondagen..


Natti natt å kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0