måndag

Har varit en riktigt jobbig dag på jobbet idag eftersom man kom hem så sent igår, så var lite halvt trött på jobbet å brände mig lite med lödspetsen.. men då var man ju vaken ett tag till iaf :P

Hade en redig huvudvärk också som höll i sig nästan hela dagen.. hade de fortfarande när jag kom hem å skulle träna så de var lite jobbigt.. fast de blev inte att man var ute å sprang ösregnade så rodde i 90min istället.. men får ta ett extra pass i helgen å ut å springa någon mil då för att ta igen de..

När träningen var klar så gjorde jag lite mat till jobbet fisk å lite grönsaker i kokosmjölk å chili.. tror de blev gott men de märker vi la i morgon..

Sedan gick jag bort till min syster å hämtade lite saker å så blev de lite fika när man kom dit så får träna ännu mer så man får bort de.. eller så får man springa 2,1 mil gick ju ner 3 kl på de så får la göra de oftare :P ger ju resultat även om man mår lite dåligt..


Men nu ska jag ta å sova hade jag tänkt.. natti natt på er kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0