tisdag

Så har en dag till gått längtar till helgen fast blir la jobba då med..

Var lika trött på jobbet idag som igår vilket gör att dagarna är så långa.. hoppas de blir bättre i morgon..

Å när man kom hem så var de bara till att börja träna.. fast har börjat få lite problem med pulsklockan pulsen hoppar upp å ner hela tiden vet inte om de är klockans fel eller om pulsen gör så men en sak som är säker de är riktigt störande.. sedan var jag lite trött när jag började å träna också så var riktigt jobbigt att komma upp i max puls men men lyckades med de iaf å fick gjort mitt pass..

Efter träningen så gick jag ut å gick en runda å gick förbi min syster skulle låna lite tejp så jag kunde tejpa ihop lådan å skicka iväg min gps igen.. å som vanligt när man kommer dit så blir de att man stannar lite länge å så blir de fika..

Men nu är jag hemma igen å ska ta å lägga mig natti natt på er.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0