under 5% kroppsfett :)

Eftersom de blev lite sent igår så var de lite segt på jobbet idag men de gick la bra iaf tog de lugnt å satte mig å testade lite kort bara..

Efter  jobbet så var de att åka iväg till mina föräldrar skulle få lite mat där å hjälpa dom att fixa en hage till deras hönor.. vilket var riktigt kladdigt eftersom de regnat så mycket..

Blev att man stannade där rätt så länge så fick i sig mat fika å mat en gång till, så mycket brukar jag aldrig äta när jag är hemma..

Väll hemma skulle jag ta å träna lite men kl var så mycket lite efter 23 så orkade inte träna så länge bara till ett avsnitt av simpsons så får ta fredags träningen någon gång i helgen istället..

Istället för att träna lekte jag elektriker å satte upp min takfläkt som jag tog med från Fåglum nu så man får lite lyse i sovrummet å lite fläkt när de är varmt.. lyckades att sätta upp den utan att få någon stöt faktiskt =)


Så får jag la ta å svara lite på de kommentarerna man har fått:

Kroppen är ju bygd för att få arbeta hårt ju å då ska man ju se till att den får de fast jag kan hålla med om att i onsdags så kanske de var lite väll hårt å lite lite mat innan men annars så mår jag bara bra av att få träna några timmar varje dag kroppen måste ju få hålla igång.. å om de nu skulle bli så att de blir min död då får de la bli de är ju en mening med allt här i livet å dör jag så är de ju meningen att jag ska göra de ju.. allt är till de bättre

Hur ska de kunna se de när jag själv har valt att ha de så här å de är denna personen jag är nu å inte den utstötta personen jag var förut, folk förändras.. de är inget du behöver gråta över jag lyssnar vist på dig men de är la upp till mig att gör vad jag vill med min kropp.. om jag vill utsätta den för kanske lite för mycket träning som ni tycker för att må bra psykiskt så är de la upp till mig..

Men de är inget fel på min kropp nu mer än att jag vill ha bort magen.. men allt annat funkar å fettet försvinner som de ska å musklerna växer.. fast tyvärr så kan jag inte använda min våg längre eftersom jag bara får error4 som betyder "värdena för kroppssammansättningen ligger utanför det mätbara området" vilket i sin tur betyder att jag ligger under 5% kroppsfett för under de kan de inte mäta.. så så länge man ligger under de kommer inte vågen att funka längre.. så just nu vet jag inte riktigt hur mycket fett man har på kroppen.. men men de gör la inget vet ju att de är under 5% iaf vilket är bra =)

Men nu ska jag ta å lägga mig i sängen å sova några timmar natti natt å kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0