vad som har hänt i helgen lite kort

Att de alltid ska vara så svårt att blogga på helgerna :P

Får ta de lite snabbt på fredagen så var de jobb som vanligt å sedan efter jobbet så åkte jag förbi Fåglum å blev bjuden på jordgubbar i åskvädret..

Sedan var de bara hem å träna å innan man skulle sova var jag ute å gick en runda..


Lördagen hände verkligen inte mycket på var bara ute å gick några gånger å var inne i Lidköping för att handla mat å tanka bilen..  å så var jag på en liten snabbfika hos min syster mötte dom när jag var ute å gick den sista gången på kvällen..

Har hänt idag då.. började med att man gick en runda innan frukost sedan efter lite vila så tog jag å tränade i 90min.. å precis när jag var klar med de ringde min syster för då hade deras besök åkt så var bara att hoppa in i duschen å sedan åka bort till dem (regnade så ville inte gå)..  där borta blev de att man fick mat å efterrätt å fika på de å så kollade vi på den andra Arn filmen.. kollade på den första med dem för ett tag sedan å då sa vi att vi skulle se den andra någon gång oxå..

Eftersom de blev efterrätt å fika där så kände jag att jag behövde ut å gå lite innan jag skulle lägga mig så var ute å gick en timme innan jag satta mig här för att skriva blogg..


Men nu när den är färdig så ska jag ta å krypa upp i sängen natti natt på er.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0