veckan är slut :(

Så var denna veckan slut också tyvärr :P men snart är de löning å man får lite pengar att betala räkningar med jippi..

Har varit hos min syster hela dagen igen och hjälpt dem.. jag å Martin började att fixa med taket igen men efter ett tag så kom hans bror (min hyresvärd :P ) så då blev de lite fika i en timme eller något sådant.. å när de var klart så hade de faktiskt slutat att regna så då gick vi ut å gjorde färdig platt läggningen fram till trappan.. som precis blev klart innan de började regna lite igen..

 Så då var de bara att gå in å fixa lite mat istället, hamburgare vilket var väldigt länge sedan man åt..

Blev att vi gick hem till mig sedan å tog en fika/efterrätt, wienerbröd å glass :P känner att de har blivit väldigt mycket sådant denna helg å vecka så nu gäller de strikt söttförbud fram till helgen när de ska ha kalas, då de blir tårta..

Får kanske köra lite längre träningspass också..

När de hade gått vid halv 9 tiden blev de faktiskt att jag körde mitt sista pass för veckan, även att jag inte kände för de så måste jag ju iaf köra alla 5 pass speciellt när jag ätit som jag har gjort annars går jag ju upp.. gick rätt så bra faktiskt förutom när jag skulle upp i max puls, trodde klockan ballade ur igen men de var min kropp som gjorde de, den ville inte riktigt vara med.. för när jag började ta i allt jag hade gick pulsen upp som de brukar, men kände att andningen inte var lika lugn som de brukar.. nästan så man hyperventilerade.. så när man kommit upp i 170 började en bara rasa ner igen men körde på eftersom jag trodde de var klockan.. fast kände sedan att de nog inte var de, såg att pulsen stod på 0 sedan såg man inte så mycket mer :P blev en lite ofrivilig paus på en stund :P men de var bara att fortsätt sedan hade ju ett pass att klara av.. men kan vara lite ärlig att jag tog de lite lugnt när jag körde max å började den gå ner igen så drog jag ner på tempot.. men klarade av 40min passet på 70 min istället så de blev lite extra eftersom de blev så..

Men nu är jag klar för att sova så natti natt å sov så gott.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0