äntligen en lugn dag :p

Får la börja med vad som hände mer igår.. blev att man tog å tränade "lite" innan man gick bort till min syter.. blev 2 timmar på roddmaskinen å gissa att man fick ont i rumpan de sista 30 min :P men lyckades att ro 25km å få bort 1200kcal vilket behövdes eftersom de blev en del mat igår å vin å godis :(ska ju egentligen inte äta sådant å de kommer nog bli lite mer mat å tårta i morgon när vi ska fira farsan.. men men har tränat i 90 min idag oxå å ska försöka ta å springa en mil i morgon när jag är i Fåglum så kanske man kompenserar de lite iaf..

Men hade de trevlig igår iaf med mina systrar å deras killar å barn känns bara som an inte passar in länge har ju ingen tjej inga barn å ingen hund eller villa.. men de är la tur att man inte har de sista sakerna är inte riktigt reda för de än..

Å till er som gillar Hanna å läser min blogg så kan jag säga till er att jag inte längre än något med henne eller träffar henne mer så ni behöver inte fråga ut henne om de..

Vad har hänt mer idag då än att jag har tränat nu.. jo har ätit lite frukost tagit de lite lugnt sedan fixat lite pizza hemma gjord å efter de så har jag tagit de lugnt å försökt att bli bra på trummor på guitar hero som inte går allt för bra :P så de har varit en lugn lördag för sig själv..


Men kom å tänka på en ska när jag tränade som jag satt å räknade på å kom på att man inte har så mycket fritid på vardagarna de är därför blogginläggen blir så tråkiga då

Dagen börjar ju med att gå upp vid 05:00 å åka till jobbet

Sedan är man hemma 17:00 igen

Å då är de dags att träna som man är klar med vid 19:30

Å så ska man ju göra i ordning lite mat tills dagen efter som är färdigt 20:30

Vilket gör att man har 30 min över att ta de lugnt på innan man ska sova vid 21:00 för att få 8 timmars sömn.. så de är därför de inte blir så roliga bloggar på vardagarna :P hinner ju inte med att göra så mycket.. men nu vet ni de om ni blir uttråkade med de inläggen :P


Men får la försöka sova nu tror jag så man kommer upp i morgon när de kommer å hämtar mig.. natti natt å kramar


Kommentarer
Postat av: H

Du kan även berätta om vem du var med i lördags..

2009-06-22 @ 09:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0