dag tre av min deff

Tredje dagen av deff å den började bra kom upp vid 9 tiden å började med att städa klart här hemma.. när de var färdigt tog jag å tränade som gick riktigt bra de med hade mycket mer energi än vad jag brukar.. men efter 2 timmar så började jag må riktigt dåligt å kände hur pulsen började öka å slå hårdare kunde inte tänka klart.. så tog mig ett par mackor då men mådde lika dåligt för de.. så bestämde mig för att gå ut å gå lite för att se om de hjälpte å lite frisk luft gjorde nytta.. mådde mycket bättre efter de..

Har ägnat mig lite åt excel också har lagt in all data där så jag kan följa hur de går å gjort lite diagram också för att göra de ännu tydligare.. tänkte lägga upp bilder på de i morgon när de finns 4 dagar att kolla på så man ser hur de går bättre..

Har oxå fixat ut lite filmer är på tiden man börjar med de så man kommer ikapp igen..

Men nu funderar jag på att lägga mig så man orkar med jobbet i morgon.. natti natt å kramar


Kommentarer
Postat av: x

godnatt



http://enlitenhora.blogg.se/

2009-06-01 @ 20:41:17
URL: http://enlitenhora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0