helgen

Var ett tag sedan något kom upp här en har en bra ursäkt iaf för torsdagen, blev strömavbrott då så kunde inte å då kom jag ur form så missade de andra dagarna också :P


Men har la inte hänt så mycket kul torsdag fredag var jobb som vanligt med träning.. besiktade bilen på vägen hem oxå, blev en 2 eftersom de var ett hål i avgassystemet.. inte så svårt att fixa ska bara ha ett ställe där jag kan göra de..


Resten av helgen har de la inte hänt så mycket faktiskt ätit lite riktigt mat å tyvärr paj å den var jätte god så blev lite mer.. men de verkar ha gått bra iaf fortsätter att gå åt rätt håll.. på lördagen blev de att jag vart hos Ida å Martin å kollade på arn.. resten av tiden har jag varit hemma å fixat ut filmer å varvat simpsons spelet :P


Nu kommer jag inte på mer vad jag har gjort den senaste tiden så de var la allt..

Så nu blir de dags för sängen natti natt på er.. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0