måndag

Blev ingen vanlig dag idag heller :P efter jobbet blev de att man bort till min syster där man fick lite mat.. för att vi sedan skulle åka till vara å provköra en 93.. inte för att köpa den utan bara för att få köra en innan man åker ner till tomelilla å testar den.. var en riktigt bra bil förutom att just den inte hade så mycket å var 30tusen dyrare nästan :P men de gjorde så jag vill ha den i tomelilla mycket mer.. ska till banken i morgon å kolla om man får lån till bilen isf blir de nog att åka ner snart å kolla å kanske köpa den :)


Efter de så åkte jag med dem till Lidköping för de skulle handla lite mat innan de åkte hem å släppte av mig..


När man var hemma så drack jag min goda drink som jag dricker innan man ska träna sedan sprang jag byarundan 2 gånger för blev inte trött första gången å efter de rasegårdsrundan sammanlagt blev de 15km på 1 timme å 20 min så håller man den takten så klarar man gbg varvet på 2 timmar ;)


Å nu sitter jag här å skriver lite innan jag ska sova som jag egentligen redan ska göra så natti natt på er å kramar


Kommentarer
Postat av: H

Skoj att du tyckte om den! :)

2009-06-23 @ 09:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0