midsommar å regn :P

Har varit väldigt dålig på att lägga upp något här på den senaste tiden.. men har inte haft så mycket tid att sitta vid datorn på den senaste tiden å har inte orkat ta mig tid att göra de heller..


Så först tänkte jag bara säga till min syrra att någon tråd kommer jag inte att bli.. men kommer börja träna ännu mer är de bra väder så har jag tänkt att springa en mil innan jag kör mitt rodd pass eller så kör jag en mil extra på rodden kommer variera lite tror jag.. okay detta kommer att göra så jag har ännu mindre tid att göra annat.. kommer bara bli jobb å träning på dagarna.. men om ni vill att man ska må bra så låter ni mig göra de för detta får mig att må bra.. å jag förstå inte att alla tror att de kommer gå till överdrift jag är ju fortfarande fet å väger ju absolut inte för lite.. så någon anorektiker eller något sådan är man ju inte.. men har mått lite dåligt när jag äter fel å blir spyfärdig men de är ju inte så konstigt de blir man ju av fel mat.. sedan att min kropp inte skulle orka med detta i längden får vi la se men sitter ju still rätt så mycket på jobbet  så måste ju ta igen de när man kommer hem å kroppen är ju bygd för att användas ju så den ska ju hålla..

Hoppas ni som oroar er över mig läser detta å försåt att de är detta som får mig att må bra i livet de är de enda jag kan kontrollera själv å de är de som gör så jag får bort mina dåliga tankar..


Sedan till Ananasen så är de bra med mig hoppas bara nästa vecka blir lite lugnare så jag hinner med al träning å denna dag hoppas jag oxå blir bra.. men de får oxå ha en bra dag även att jag inte känner någon Ananasen :P


Men just nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva ska snart ta min träningsdrink för att sedan ta å träna i några timmar..


Hoppas alla får en bra dag å jag ska försöka bli bättre på att skriva här.. kram på er


Kommentarer
Postat av: H

Du är inte alls fet, har aldrig sett dig så smal som du är nu. Oroar ju bara mig över dig för att jag bryr mig om dig så mycket. Det finns så mycket annat i livet som du skulle kunna lägga ner lika mycket tid och energi på som skulle få dig att må minst lika bra, om inte bättre..

2009-06-19 @ 15:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0