mina fram steg

Så var jobb veckan igång igen.. var lite halvt jobbigt å varmt på jobbet vet inte om de är pga de jag äter att jag känner mig lite annorlunda eller om de är pga värmen.. men men klarade hela dagen iaf :)

 Efter jobbet så åkte jag till Fåglum de behövde hjälp med datorn lite så fick åka dit och hjälpa dem.. blev att man åt lite macka där oxå vilket jag egentligen inte ska göra men nu blev de så iaf..


Sedan var de bara att åka hem för att träna vilket gick jätte bra eller till slutet iaf :P för när jag skulle göra mina sista 500m då jag brukar ta i allt jag orkar för att ta slut på mig så märkte jag att om man lyckas komma upp i 97% av sim max puls så försvinner alla krafter rätt så snabbt å man når riktigt illa känns som hela kroppen bara kollapsar :P lite udda känsla men då vet man ju att man inte har så mycket mer att ge :P


Efter de så har jag bara tagit de lugnt å nu har jag vägt mig å lag in de i excel ska försöka få upp en bild på diagrammen så ni kan se hur de går än så länge

sorry att bilderna kanske inte ser så bra ut men tog en skärmdump å klippte ut dem i paint :P

men nu är de dax för mig att sova tror jag natti natt på er.. kramar


Kommentarer
Postat av: H

Hoppas du trivs med din nya diet och att du mår bra! :)

2009-06-05 @ 19:29:17
Postat av: Johanna

Ta det lite lugnt bara vi vill ha kvar dig inte en tråd vet du.. kram syrran

2009-06-08 @ 21:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0