resultat av träning =) 7%kroppsfett kvar

Så har man varit lite dålig igen men har inte varit hemma så mycket på den senaste tiden å inte suttit vid datorn iaf.. men de som har hänt mest är la att man har skaffat en ny bil :) Saab 9-3 tog hela lördagen att köpa den.. den fanns i Karlskrona så den dagen satt man i en bil över 10 timmar :P men de var de värt nu när den är hemma.. skit skön bil att köa till jobbet å drar inte lika mycket bränsle fast de är en större bil.. sedan fick vi snackat med oss ett par nya vinter däck på alu fälg eftersom han sa att kamremmen var bytt men den är inte ikryssade i boken..


Lite bilder på bilen:



Å nu var de en vanlig jobb vecka igen där händer inget kul alls mer än att de är varmt.. sedan när jag kom hem så tog jag å tränade, sprang rundan 3 gånger så de blev la 16km.. de 4 sista av riktigt jobbiga kände verkligen att energin från min träningsdrink tog slut får sån kramp i magen  å all ork försvinner bara så känner man sig jätte hungrig.. men men de är bara att springa på hade kunnat vänt å gått hem men har ju satt upp att jag skulle springa 3 varv å då ska jag de också vad som än min kropp säger.. den bestämmer inte över mig.. men den ökade träningen har gett resultat nere på 7% kroppsfett nu =) å musklerna bara ökar ;) detta är de som gör de värt att träna när man ser resultatet av de.. nästa vecka kommer jag ta ett litet pass på morgonen också för att komma igång med kroppen innan man åker till jobbet.. hoppas på ännu bättre resultat då =) men som de ser ut nu så kommer de bli de oxå..


Å innan man satte sig här har man plockat i ordning lite eftersom familjen kommer på besök i morgon å farmor och farfar så då får de se lite bra ut iaf :P


Men nu är de dags för sängen så jag orkar med morgon dagen.. natti natt på er


Kommentarer
Postat av: dolphin

Snygg bil =)

2009-06-30 @ 17:48:30
Postat av: LInda

Du kommer snart att försvinna :oS!

2009-06-30 @ 18:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0