snart helg igen :)

Så nu ska jag la ha lite tid att skriva här.. igår så var de jobb som vanligt och efter de så var jag å pratade med banken om lån.. så han skrev upp lite saker om mig så skulle han kolla om man kunde få något lån och så skulle han höra av sig idag..

Sedan när man kom hem så blev de träning på roddmaskinen i en timme och så skulle jag fixa mat efter de men blev att jag gick bort till min syster som bjöd på fika så blev där till lite för sent att ställa sig att laga mat å blogga för den delen med så blev inget igår för de :P


Idag har la jobbet varit som de brukar inget kul som har tänt där mer än att jag är utbildare just nu har jag glömt att säga :P tråkigt nog får man inget mer betalt för att vara de.. å något innan lunchen så hörde banken av sig å sa att jag fick lån på 125 000kr till bil så de är ju bra ska dit i morgon å skriva på lite papper bara..

När man var hemma igen så var de träning som vanligt tog byarundan 3 varv vilket var lite jobbigt i denna värmen å med lite träningsverk i bena :P men kom runt iaf å lever ju fortfarande ;)

Precis när man var klar så kom Martin hit, skulle bjuda tillbaka lite fika å en stund efter kom Ida med Bamse.. blev kladdkaka som Ida bakade medans jag fixade min mat..

Å nu när de har gått så har jag tid att skriva lite här :)

Men har inget mer att tillägga nu så de får la bli natti natt.. kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0