tisdag å tråk jobb i morgon :(

Så var de dags att skriva lite innan man går till sängs..

På jobbet blev jag utlånad till p-sök för att laga deras kort, de hade många sjuka i sin grupp... å på eftermidagen fick jag reda på att jag skulle till linan i morgon :( skulle egentligen dit på eftermidagen med men sa att jag skulle hem å få besök som jag skulle..

Så gick hem vid halv 3 vilket gjorde att jag han träna innan de kom å han också städa lite.. så typ när jag var klar så kom min syster från Alingsås och en lite stund efter kom min päron med farsans päron med sig å så kom Ida å Martin.. så vi var riktigt många här..

Tyvärr blev de en del kakor så du kan vara lugn Linda ligger på 8% nu igen å försvinna kommer jag inte bara bli mer snygg ;)

Men nu har jag inget mer att skriva så natti natt på er.. kramar


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker du är på tok försmal redan när vi sågs så snyggare kan du då inte bli om du går ner!!

2009-07-01 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0