torsdag

Har inte så mycket att skriva om här idag mer än att man har varit riktigt trött de senaste dagarna eftersom man inte har kunnat sova riktigt :( men men de är bara att stå ut svider lite i ögona hela tiden..

På jobbet läste jag en lite rolig rubrik att om man inte har någon semester så kommer man att dö :P lie rolig rubrik får se om den är sann eftersom jag inte ska ha någon alls.. bättre att få ut de i pengar istället.. hade jag tagit semester hade jag ju inte haft något bättre för mig än att bara träna å har redan ökat den 70%mer träning per vecka mot vad jag gjorde innan..

Men de har gett resultat ligger under 10% med fett nu iaf tycker jag är bra :)


men har inte hänt så mycket annat idag än jobb å tränat å så har jag fått mail från Nomy  föresten =)


men nu ska jag nog ta å krypa upp i sängen å försöka sova iaf.. natti natt på er kramar


Kommentarer
Postat av: Jinet - Cheerleading in my ♥

Sv; Heheh jag bara hittade din blogg :D

2009-06-26 @ 14:01:18
URL: http://pinklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0