en kommentar till

Postat av: BättrePojkvänÄnDuNånsinKommerBliDinFegaJävel

Heter Jens och enda anledningen ni tar mattias parti är för ni inte är i hans ex situation :) hade låtit annorlunda om ni blivit dumpade för någon annan era små hycklare haha och att kommentera detta bevisar bara hur rätt jag har :)


Svar:

Haha så jälva fel du har för en av dem är mitt ex å de tog typ slut på samma sätt :P

Men tycker du är helt respektlös som går på några andra som inte tycker som du.. å jag har blivit dumpad på samma sätt å mig gjorde de inget för funkar inte ett förhållande så gör de ju inte de.. men de jag blir mest förbannad över är at du kallar mina vänner hycklare för de är de verkligen inte.. de är jätte bra vänner å jätte bra personer.. mycket bättre än vad du är verkar de som


Kommentarer
Postat av: Jens

"Haha så jälva fel du har för en av dem är mitt ex å de tog typ slut på samma sätt"



Du va lika omogen då asså :)





"Men tycker du är helt respektlös som går på några andra som inte tycker som du.. å jag har blivit dumpad på samma sätt å mig gjorde de inget för funkar inte ett förhållande så gör de ju inte de"



Alla har rätt till en egen åsikt, jag bara åfrågasätter deras..

Kanske ditt förhållande hade fungerat bättre ifall du lagt mer energi på din flickvän iställe för andra tjejer och orsakar oro och misstankar i ert förhållande.





"men de jag blir mest förbannad över är at du kallar mina vänner hycklare för de är de verkligen inte.. de är jätte bra vänner å jätte bra personer.. mycket bättre än vad du är verkar de som"



Uppenbarligen är dom bra vänner eftersom dom tar ditt parti och stöttar dig trots allt, de ifrågasätter ja inte, men de ändrar inte faktumet att de du gjort är moraliskt fel och oetiskt.

2009-03-27 @ 19:47:23
Postat av: Linda

men kära jens hur gammal är du?? Kom tillbaka när du har lite livserfarenhet...



O vad är de han har gjort..blivit kär i nån annan??

När blev de moraliskt fel?..haha detta händer ungefär 7 av 10 mellan 18-25..

2009-03-27 @ 19:52:16
Postat av: jens

23. själv då linda?



Man har en flickvän å sätter sig i en situation me att träffa någon man snackat med och haft känslor för på internet samtidigt som man haft flickvän hela tiden.. jadu finn ett fel.



Kom tillbaka själv när du har någon verklighetsuppfattning :)

2009-03-27 @ 20:26:16
Postat av: Linda

Jag hade ett helvetes år 2008...så kom inte hit o tro..du är som sagt va BARA 23 än så länge

2009-03-27 @ 20:42:36
Postat av: Z:a

Men lilla Jens....Du verkar inte ha så mycket till LIV om du orkar engagera dig i detta! Kan inte folk få göra som de känner utan att såna svin som du skall lägga sig i? Skaffa ett liv eller en hobby!

2009-03-28 @ 01:09:56
Postat av: Eka

tja matte!



hör att du har det jobbigt nu! men du ska veta att jag kommer alltid att stötta dig! jag finns om du vill snacka! det vet du!



och nej jag är inget X till matte men jag vet att du alltid vill alla väl och vill behandla folk med respekt.. och det tycker jag du har gjort.. det ör inte rätt att vara ihop med någon man inte är säker på inte rätt mot den personen.. och man kan inte styra över sina kännslor!



tycker att det är tråkigt att det inte funkade..ni va fina ihop! men som sagt man kan inte styra över sina känslor! och jag tycker att du gör rätt i att ta det lugnt och verkligen känna in vad som känns bäst!!



Följ hjärtat!



ha de gött

2009-03-28 @ 01:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0